Jak levice demontuje rodinu, manželství a národ

Dr. Paul Kengor popsal v rozhovoru z června 2015 svou knihu Demontáž: Od komunistů až po pokrokáře. Jak levice sabotuje rodinu a manželství jako podrobný popis „krajně levicového tažení, které probíhá od roku 1800 do současnosti a jehož cílem je předefinovat a v některých případech úplně zrušit tradiční rodinu a manželství. Konstatuje, že gay manželství slouží krajní levici jako trojský kůň, aby uskutečnila demontáž manželství, o kterou dlouhodobě usiluje a všemožně podporuje. Tyto destruktivní síly jsou staršího data a hlubší povahy a Američané jsou vůči jejich působení neteční. Typický obhájce gay-manželství si není této mnohem starší a zlověstnější ideologické historie vědom.

Číst dál...

Piju, tedy jsem aneb Scrutonův průvodce vínem

Provokativní kniha o filosofii vína od Rogera Scrutona mnohé nadchne, řadu jiných rozzuří, jak jsme u něho zvyklí.

Číst dál...

Co nás činí šťastnými

V loňském roce vyšla pozoruhodná knížka s názvem Proč potřebujeme rodinu, práci a přátele, a s podtitulem Štěstí ze sociologické perspektivy. Autorkou je socioložka Dana Hamplová ze Sociologického ústavu Akademie věd.

Číst dál...

Šelma politické korektnosti začíná přiznávat oběti

Na podzim jsem přečetl tři zajímavé knihy, které pomáhají – každá jinak – lépe pochopit situaci v Německu. Bestseller Německo páchá sebevraždu (s podtitulem Jak dáváme svou zemi všanc) Thilo Sarrazina, který současnou krizi předpověděl už v roce 2010, je spíš na číslech a statistikách založenou analýzou rizik islámské imigrace a štědrého sociálního státu u našeho souseda. Tábor svatých Jeana Raspaila z roku 1973 je spíš příběhem o fiktivní migrační vlně milionů Indů do Evropy.

Číst dál...

Několik poznámek k obrazoborectví a pomníkům vůbec

Pomníky se mají stavět, leč obezřetně, s ohledem na nadčasovost daného tématu nebo zobrazované osobnosti. Pomník (památník) se staví, aby cosi připomínal jakoby na věky, proto bývá zhotoven z trvanlivého materiálu (pevný kámen, bronz). Mají smysl např. v rodišti připomínaného (Zápotocký v Zákolanech), na bojišti (1866), v rodišti či bydlišti padlého vojáka (pomníky padlých v obcích), na místě oběti života (desky na domech po květnu 1945), destičky před domy, odkud byli odvlečeni Židé během šoa, v místě významného činu oslavovaného (Jakub Krčín z Jelčan na hrázi rybníka Svět v Třeboni).

Číst dál...

Podporujeme



Partneři



Copyright © 2014. All Rights Reserved.