Obsah

Gillette – cesta tam a zase zpátky

Pamatujete si ještě reklamu od Gillettte, která si vzala na paškál údajnou „toxickou maskulinitu“? Pokus získat další zákazníky mezi muži tím, že mužům vmetu do tváře, že jsou agresivní  hovada, se nepodařil. Hodnota firmy klesla o celých osm miliard dolarů. Firma Gillette se vrátila k rozumu – v další reklamě je už hrdinou australský hasič, vzor správného „chlapáka“.

Číst dál...

Otevřený dopis vládě české republiky

...k věcnému záměru nového stavebního zákona.

Číst dál...

Česká republika optikou SWOT

Strategická SWOT analýza umožňuje strukturovaný pohled na zkoumaný objekt. Tím je v tomto případě celá Česká republika. Silné a slabé stránky jsou vnímány jako faktory vnitřní, zejména společensky. Oproti tomu příležitosti a hrozby (rizika) jsou pojímány coby faktory vnější, na které máme omezený či rovnou žádný vliv.

Číst dál...

SWOT syntéza České republiky

Když jsme oslovovali autory s námětem na sepsání jejich osobní SWOT analýzy České republiky, byli jsme si vědomi, že oslovujeme okruh vice-méně podobně uvažujících osobností, jejichž hodnotové ukotvení a ideová východiska mají značný překryv. Inu, toto jsou KONZERVATIVNÍ LISTY, takže není žádným překvapením, že nikdo neoznačil za skvělou příležitost přijetí Istanbulské úmluvy a nedoporučil uzákonění „manželství homosexuálů“.

Číst dál...

SWOT analýza - souhrn příspěvků

Mojmír Hampl

Silné stránky

Česko je krásná, bohatá, klidná, bezpečná, svobodná a ve většině ohledů nadprůměrně fungující země světa. Země, v níž stále vládne kultura práce, a v níž se díky mnoha vlivům dávným i nedávným prakticky vše myslitelné vyrábí. Též země, v níž se stále netoleruje zjevná nespravedlnost, a v níž žije nadprůměrně vzdělané, z hlediska životního stylu výjimečně tolerantní a přitom přiměřeně konzervativní obyvatelstvo.

Číst dál...

Sledujte:



Copyright © 2014. All Rights Reserved.